You are not connected. Please login or register

REGULAMIN FORUM

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 REGULAMIN FORUM on Pon 12 Lis 2012, 12:46

Shaphirca

avatar
AdmiN
AdmiN

REGULAMIN FORUM


1. Postanowienia Ogólne:

Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków administracji. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.
Personel Forum zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. Zasady obejmują zamieszczone posty i treści w całym profilu użytkownika (avatar, sygnatura, tekst wewnętrzny).
Administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zamieszczone na nim, a chronione prawami autorskimi treści. Za wszelkie treści zamieszczone na forum odpowiadają osoby, które je zamieściły.
Obowiązującym językiem na Forum jest język polski. Używanie innych języków jest dozwolone tylko w postaci pojedynczych zwrotów/zdań itp. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii.
Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale.
Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.


2. Niedozwolone jest:


Zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.
Pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.
Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.


3. Treści zabronione:

W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:

Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak np.: faszyzm, nazizm.
Jakichkolwiek prywatnych wiadomości lub dyskusji, bez zgody wszystkich zainteresowanych stron.
Jakichkolwiek zdjęć bez zgody zainteresowanych stron.
Obrazków, grafik, zdjęć objętych prawami autorskimi, bez zgody autora.
Pisanych w celu drażnienia bądź obrażania innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.
Wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, przekręcenie liter).
Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób w jaki to napisałeś".
Zawierających flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz" " Wink Wink Wink Wink Wink "
Propagujących piractwo komputerowe, w tym linków do cracków, warezów oraz stron je oferujących.
Utrudniających przeglądanie forum. W szczególności tyczy się to pisania większości posta czcionką zmniejszającą czytelność postu, np. kolorem/kursywą/zbyt małym lub zbyt wielkim rozmiarem czcionki itp. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów tekstu.
Zawierających cytaty postów które naruszają którykolwiek punkt regulaminu forum.


4. Ochrona praw autorskich:

Oryginalne prace zamieszczone przez użytkowników forum podlegają prawu autorskiemu. Wszelkie kopiowanie, rozpowszechnianie lub opracowywanie prac autorskich osób na forum jest nielegalne bez wyraźnej zgody autora tej pracy.


5. Kary:


Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.

1 ostrzeżenie + możliwy ban (czasowy lub stały)
2 ostrzeżenia + możliwy ban (czasowy lub stały)
3 ostrzeżenia = ban (czasowy lub stały)

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

http://shaphirca.forumpl.net

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach