Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

You are not connected. Please login or register

REGULAMIN FORUM

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1REGULAMIN FORUM Empty REGULAMIN FORUM Pon 12 Lis 2012, 12:46

Shaphirca

Shaphirca
AdmiN
AdmiN


REGULAMIN FORUM


1. Postanowienia Ogólne:

Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków administracji. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.
Personel Forum zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. Zasady obejmują zamieszczone posty i treści w całym profilu użytkownika (avatar, sygnatura, tekst wewnętrzny).
Administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zamieszczone na nim, a chronione prawami autorskimi treści. Za wszelkie treści zamieszczone na forum odpowiadają osoby, które je zamieściły.
Obowiązującym językiem na Forum jest język polski. Używanie innych języków jest dozwolone tylko w postaci pojedynczych zwrotów/zdań itp. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii.
Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale.
Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.


2. Niedozwolone jest:


Zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.
Pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.
Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.


3. Treści zabronione:

W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:

Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak np.: faszyzm, nazizm.
Jakichkolwiek prywatnych wiadomości lub dyskusji, bez zgody wszystkich zainteresowanych stron.
Jakichkolwiek zdjęć bez zgody zainteresowanych stron.
Obrazków, grafik, zdjęć objętych prawami autorskimi, bez zgody autora.
Pisanych w celu drażnienia bądź obrażania innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.
Wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, przekręcenie liter).
Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób w jaki to napisałeś".
Zawierających flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz" " Wink Wink Wink Wink Wink "
Propagujących piractwo komputerowe, w tym linków do cracków, warezów oraz stron je oferujących.
Utrudniających przeglądanie forum. W szczególności tyczy się to pisania większości posta czcionką zmniejszającą czytelność postu, np. kolorem/kursywą/zbyt małym lub zbyt wielkim rozmiarem czcionki itp. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów tekstu.
Zawierających cytaty postów które naruszają którykolwiek punkt regulaminu forum.


4. Ochrona praw autorskich:

Oryginalne prace zamieszczone przez użytkowników forum podlegają prawu autorskiemu. Wszelkie kopiowanie, rozpowszechnianie lub opracowywanie prac autorskich osób na forum jest nielegalne bez wyraźnej zgody autora tej pracy.


5. Kary:


Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.

1 ostrzeżenie + możliwy ban (czasowy lub stały)
2 ostrzeżenia + możliwy ban (czasowy lub stały)
3 ostrzeżenia = ban (czasowy lub stały)

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

https://shaphirca.forumpl.net

Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach